Mine siste uker

September er vi rukket å bli ferdige med, og snart er en uke av oktober også passert. Ikke lenge nå til jul og koronaåret 2020 tar slutt. De siste par ukene har vært ganske så rolige og ikke veldig begivenhetsrike. Men joda, noe har jo skjedd og noe har jeg gjort. Skal jeg begynne med det mest spennende?

I forrige uke kom jeg hjem fra frisøren med denne hårfargen:

Dette er noe hun og jeg planla allerede i sommer da jeg endte opp med rosa hår etter en frisørtime hos henne. Jeg er egentlig ikke den som er så flink til å skille meg ut, men jeg var så fornøyd med det rosa sommerhåret, at jeg ikke kviet meg det minste for å bli blåhåret. Sikkert mange som syns jeg ikke burde gjøre sånt i min alder, men akkurat det, det gir jeg blaffen i. Oppdaget at jeg faktisk ikke hadde noen bilder av den nye hårfargen, så jeg måtte bare i full fart få tatt et bilde, med vått hår og håndkle rundt kroppen, rett fra dusjen. 

 

Jeg hadde også fin kvalitetstid sammen med datteren min. Ikke bare ble det sushi på favorittsushistedet vårt SushiMe i Trondheim, men det ble også en svipptur til Stavanger for å hilse på vår venninne Rheinhart. Kjempehyggelig å se henne og Stavanger igjen. Jeg liker den byen bare mer og mer, og tar gjerne en tur dit igjen om ikke lenge. 

Gikk helt greit å bruke munnbind på flyet 
En tur på cafe hører med når man er på bytur

 

Volleyballsesongen er i gang, og vårt damelag sesongdebuterte i 1.divison på lørdag. De spilte mot Sandes, og klarte å smashe inn en 3-1 seier. Blir absolutt spennende å se forsetningen. 

Heier på disse jentene jeg 

 

Klem fra 

Skuddårspia 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg