Mine, dine og våre barn

Vi er en slik moderne familie som det finnes så mange av. Hvor begge har vært i tidligere forhold/ekteskap og den nye familien består av mine barn, dine barn og våre barn.

Jeg startet i en A4 familie med mann og to barn. De to var riktignok ikke egenfødte, men adoptert fra Sør-Korea. Men hva betyr vel det, blod er ikke alltid tykkere enn vann og for meg har det aldri hatt noen betydning. 

Benjamin og Indianne Marjolein i 1995 (første julen til I-M)

Så ble jeg skilt og fant etter hvert en ny mann. Som hadde en sønn fra et tidligere forhold. Dermed ble jeg stemor og barna mine fikk en stebror og det ble mine barn og ditt barn. 

De tre bukkene bruse 

Siden jeg var over 40 da jeg møtte Dag Arvid, så er spørsmålet hvor kom så vårt barn fra. Selvfølgelig er det ikke umulig å få egne barn i 40 årene, men for meg var det altså det. Derav adopsjonene da jeg var rundt 30 år. Jo, sistemann kom seilende på et fjøl helt fra Afghanistan. Han ble en del av vår familie i 2016. Og dermed var det mine barn, ditt barn og vårt barn. 

En vakker bukett 

Alle barna trives godt sammen, og har alltid gjort det. Datteren min var veldig glad fordi Dag Arvid hadde en liten sønn da vi møttes. Hun hadde alltid hatt lyst på småsøsken. Selv om det har vært litt styr i forhold til begge ex-ene har barna fungert som søsken helt fra første stund. Også da sistemann ble en del av familien. 

Hele familien minus eldstemann 

Klem fra 

Skuddårspia 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg