Min uke 33

Siden sommerjobben min nå er over, er det mer rolige dager på meg. Så langt klager jeg ikke. 

Min venninne Rheinhart som har vært sammen med oss i nesten 1,5 måned, reiste tilbake til Stavanger, klar for nytt studieår. Siste dagen hennes her, lagde vi sammen en filippinsk rett som heter Giniling guisado. Til kveldskaffen ble det selvfølgelig hjembakte kaker, bla gulrotkake. 

Giniling Guisado
Gulrotkake med ostekrem
Rheinhart og meg

Jeg kjørte Rheinhart til jernbanestasjonen på Steinkjer slik at hun kunne ta toget til Værnes flyplass. Selv tok jeg toget sammen med henne og videre til Trondheim hvor jeg hadde et gavekort på Solsiden Spa som måtte brukes før det gikk ut på dato. Det ble deilig aromatisk massasje sammen med min datter før vi inntok deilig sushi på Sushi Me. Hyggelig med litt mor og datter tid, det blir så altfor sjeldent.

Deilig sushi på Sushi Me

Prosjekt vinterhage skrider frem, sakte med sikkert. Skyvedører ble bestilt denne uka, usikkert når den blir levert. Håper ikke det tar like lang tid som taket vi ventet på. 

 

Klem fra

Skuddårspia

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg