Min uke 30

Etter en hektisk jobbeperiode fram til og med torsdag, var det endelig tid for litt ferie. Jeg har leid et stort feriehus ute ved kysten av Namdalen, i nye Nærøysund kommune. 

Velkommen var vi 

For seks år siden jobbet jeg her en kort periode som byggesaksbehandler, så dette er et gjensyn på gamle trakter. 

Utsikt over Kolvereid

Dessverre har været ikke vært helt på topp siden vi kom, med mye regn men vi må bare prøve å gjøre det beste ut av det. Har tatt med mange spill og spilt noen runder sequence allerede. Det blir vel også skipbo og uno også. Fant hageyatzy i feriehuset og tok en runde med det ute på plenen i går kveld. 

Sequence inne når været ikke er på topp

Søndagsværet var ikke så verst, ca 20 grader og sol det meste av dagen. Det ble først en liten tur i skog og mark på stier jeg ofte gikk da jeg jobbet her. September for seks år siden brakk jeg ankelen i dette områder, det ble siste gang jeg gikk tur i dette området, før i går. Ingen brudd eller andre skader denne gangen. 

Ved Korsnesvatnet 

Etterpå kjørte vi til Nubdalseng gård som drives av et tysk par som har åpen kafe i den gamle låven hver sommeren. Et fint sted med masse gode hjembakte kaker som anbefales til de som måtte passere dette området på en søndag.

https://www.nubdalseng.net/

I dag kommer også sønn, datter og svigersønn hit, og da blir vi fulltallige.

 

Klem fra 

Skuddårspia

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg