Min uke 28

Dagene går fort, og ukene med. Men det er vel et tegn på at jeg begynner å bli gammel.

Denne uken har det vært litt jobb på meg, deriblant en kokkevakt. Alle beboerne fikk sine fem måltider denne dagen, så må vel si meg fornøyd med det. Nå venter til sammen seks vakter på meg kommende uke, må tro både jeg og beboere overlever det.

Byggeprosjektet skrider sakte med sikkert framover, men taket som ble kjøpt og betalt hos Byggmakker for snart fire uker, har vi fortsatt ikke sett noe til.

Den 1. juli startet det en turmålsserie her i kommunene som skal gå mellom 1-22.juli, noe ala 10 på topp som arrangeres i andre kommuner, men ikke helt det samme. Pga trimmen ønsket jeg å være med men ikke enkelt å finne tidspunkt som passer for alle her i huset når man jobber til ulike tider. Men onsdag forrige uke fikk vi tatt den første turen. Så fire til i løpet av helgen. På fredag gikk vi til Mette-Marit bautaen ved Lierne nasjonalpark. Vi hadde med oss hunden vår Zita og jammen klarte hun ikke å rygge seg ut av selen og stakk av. Fikk heldigvis i henne senere på kvelden, da var hun ganske så utslått etter å ha løpt kilometervis på fjellet. Tror knapt hun var ute av hundehuset sitt i går, men i dag fikk hun være med igjen. Virket litt daff i forhold til vanlig så tipper hun virkelig fikk slitt seg ut på fredag. I dag skulle vi gå turen til Sisselfossen, men klarte å starte langs en feil sti som etter hvert gikk over til en ikke-sti. Etter å ha innsett å ha rotet oss bort, valgte vi å snu og heller ta turen en kveld til uken om været  blir ok. 

https://www.trondelag.com/attraksjoner/Sisselfossen/1377087/

Løvsjøliklumpen på onsdag 
Ved Mette-Marit bautan 

Resten av denne søndagen skal jeg bare slappe av framfor TV’en med en god film eller to og kanskje skriver jeg ferdig et brev jeg har startet på. 

Klem fra

Skuddårspia 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg