Min uke 24

Jeg har ikke bare feriert på Island den siste tiden, selv om det kan føles slik for meg. Jeg måtte faktisk se over bilder tatt i forrige uke for å huske hva jeg gjorde før jeg satte nesen mot Island.

Jeg startet forrige uke i Trondheim, fra søndag til tirsdag. Kjørte til Steinkjer og tok toget derifra. Var litt seint ute, og da billettautomaten på parkeringsplassen til NSB (eller hva det enn heter nå for tida) ikke funka, tok nesten panikken meg. Jeg hadde kjøpt togbillettene hjemmefra og var lite interessert i å kjøpe en ny mens jeg prøvde å finne ut av det med parkering. Til slutt skrev jeg rett og slett en beskjed og la i bilruta om at automaten ikke virka og tidspunktet jeg var tilbake. Hasta som f*n til toget og rakk det med et nødskrik. Svett og stressa. Var selvfølgelig veldig spent på hva som ville møte meg ved returen til Steinkjer på tirsdag. Parkeringsmøter er noe herk. Heldigvis ingenting. Om ikke bota dukker opp i posten.

I Trondheim besøkte jeg min datter. Jeg hadde på en måte to avtaler på mandag. Den ene var å bistå dattera på et møte og så hadde jeg time for massasje på Solsiden Spa. Fikk et gavekort der til jul som måtte benyttes innen 23.juni. Både møte og massasje gikk bra. 

Slapper av etter litt massasje

Tirsdag hadde jeg medarbeidersamtale på kokkejobben. Da jeg kjørte hjemover fra Steinkjer, tok jeg det på turen. Samtalen gikk greit, og det er jo bra. 

Stoppet for å plukke mec en bukett liljekonvall på tur hjem

Onsdag og torsdag brukte jeg mye av tiden til å forberede turen til Island. Vaske klær, sjekke at alle billetter og overnattinger var bestilt osv. Pakke selvfølgelig. Ikke bare for meg selv men også for sønnen som måtte avgårde til Namsos etter jobb på torsdag for å hente kortmappa han hadde glemt igjen der. 

Onsdag var det også sommeravslutning i Kjærringklubben og det ble en bedre middag på Lierne Gjestegård.

Siden flyet fra Værnes gikk 07:15 fredag morgen, valgte vi å kjøre til Trindheim torsdag kveld for å slippe kjøre hjemmefra om natta. Både flyet fra Værnes og flyet fra Oslo var i rute og vi landa på Keflavik flyplass Reykjavik etter planen. 

Nå har vi ikke lange stunda igjen her på Island. Været har dessverre vært mest grått og det har såklart virka inn på hva vi har kunnet se. Dessverre ikke mye å gjøre med det. Vi har en hel dag igjen og så går turen tilbake til Norge på onsdag om ikke flystreik eller andre ting putter kjepper i hjulene for oss.

Klem fra

Skuddårspia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg