Min siste uke

November har virkelig vært stille og rolig så langt. Fortsatt ikke så mye jobb på meg, så da blir mye tid til meg selv. Det blir en del trening selvfølgelig, selv om det “bare” ble tre treningsøkter sist uke. 

 

Jeg var til mammografi midt i forrige uke. Er i aldersgruppen som bli innkalt annet hvert år, og det synes jeg er greit så slipper jeg på følge med selv hvor lenge det er siden sist. Ikke det morsomste jeg gjør, men det må til og er en billig forsikring for å oppdage forandringer så tidlig som mulig. De som er yngre enn 50 år og eldre enn 69 må selv passe på, og det anbefaler jeg deg å gjøre hvis det er lenge siden du har vært til mammografi, eventuelt aldri vært.

Er godt i gang med julegavehandel da jeg er av de som kjøper julegaver hele året hvis jeg kommer over noe passende. Det blir som også en del pakkeadventskalendere og er godt i gang der også. Har så langt pakket fem og avlevert en og flere blir det. På min instragramkonto hadde jeg en giveaway hvor to stykker av mine følgere får hver sin kalender. 

Adventskalender pakket og allerede levert 

I går var det farsdag og her i huset ble far/bonusfar feiret fra tidlig morgen til sein kveld. Hamid serverte kaffe med noe attåt og gave på sengen allerede i syvtiden på morgenen, og så var det søndagsfrokost da far kom fra fjøset. Jeg serverte deilig middag (det må jeg faktisk si), gryte med villsau og panna cotta med kaki/persimon/sharon til dessert. Til kveldskaffen var det selvfølgelig kake og gave fra mor og resten av “barna”. 

Mazarinterte med ostekrem og frisk frukt og bær 

 

Klem fra

Skuddårspia 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg