Jakte detaljer

Putin jakter ukrainere, men vi andre får jakte på blinkskudd med kamera. Hvis man leter så finnes det så mange flotte motiv, spesielt av detaljer i naturen. Ei lita stund i skogen med øyne og mobilkamera her om dagen, og jeg fant mangt og meget som var verd å ta bilde av. Selv nå når det ikke er så mye farger i naturen, kan man finne mange fine detaljer. Jeg har ikke verdens beste mobilkamera, og kunne gjerne ønsket meg noe bedre, men enn så lenge får kameraet på min gamle Samsung mobil duge. Jeg er ikke av de som bytter til ny så snart det kommer en by modell på markedet. Huawei skal visst ha av de beste mobilkamera, men det ligger vel i sakens natur at det ikke akkurat er førstevalget for ny mobil nå i disse dager hvor Kina er et av få land som åpent forsvarer Russland. 

Men nok politikk. Her kommer et lite knippe av naturdetaljer:

 

 

 

 

 

Klem fra

Skuddårspia 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg