Hva nå?

Miniblogg legges ned fra 1. september og da er spørsmålet hva det blir med Skuddårspia.  Jeg har søkt meg til blogg.no men har ingen ide om det blir godkjent, noe jeg egentlig tviler på. Til det har jeg alt for få lesere. Men jeg prøver i alle fall. Hvis det ikke går, så er alternativene å slutte å blogge eller velge en helt annen plattform. Har allerede sjekket ut et par alternativer. Det som har vært så greit med miniblogg er at det ikke har vært noe teknisk hokuspokus. Jeg er ikke den som ønsker å bruke masse tid på tekniske ting. Jeg vil skrive og poste. Det er heldigvis enda over en måned til første september, så jeg får bruke tiden framover til å vurdere alternativene dersom/når jeg ikke kommer inn på blogg.no. 

Klem fra

Skuddårspia

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg