Filter ikke nødvendig

 

Like før jeg skulle gå å legge meg i går kveld, kikket jeg tilfeldigvis ut av vinduet og hva fikk jeg se? Den nydeligste kveldshimmel og solnedgang. Det var som om himmelen stod i brann. 

 

 

 

 

På toppen av alt var det også en regnbue på himmelen. To stykker faktisk. Jeg bare måtte ta bilder. Mange bilder. Hver gang jeg gikk inn for å legge meg, var det enda finere farger på himmelen, så jeg måtte ut, igjen og igjen. Filter var virkelig ikke nødvendig, virkeligheten var mer enn nok. Et fargespill uten like. 

 

 

Klem fra 

Skuddårspia 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg