Dette er meg

Jeg er Mariell, 58 år og bosatt i Trøndelag. Født og oppvokst i ei lita bygd i Salten i Nordland, på skuddårsdagen selvfølgelig. Jeg har blogget på miniblogg i ca 2,5 år etter at jeg fant ut at Instagram ikke var helt rette stedet å poste om de mer alvorlige ting i verden. Jeg er opptatt av det som skjer rundt meg, ikke bare her i Norge men rundt om i hele verden. Jeg er samfunnsengasjert og har en sosial samvittighet. Men jeg skriver også om de små ting i livet som gjør det verd å leve, som feks solnedganger, venner og familie, god mat. Det beste i livet er gratis, er et av mine motto. Naturen, et smil, en klem. Jeg har ikke flust opp av penger, men bruker en del på god mat, hobbyer og interesser og på andre. Jeg er ingen rosablogger, mote og interiør er jeg lite interessert i, her får dere verden i en usminket versjon.

 

Klem fra

Skuddårspia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg