Det er lov å kose seg

Det er alltid lov å kose seg, hva nå hver enkelt av oss legger i begrepet “kos”, og enda mer tenker jeg det er lov og behov for å kose seg nå som Norge og verden står på hodet pga korona virus og mye føles ganske uttrykt.  

For min del, er mat en del av kosen. Og det innebærer ikke minst noe godt til kaffen. Her i huset praktiseres både formiddagskaffe og ettermiddag/kveldskaffe nå i disse tider. Siden jeg ikke er på jobb i barnehagen, har jeg god tid til baking. Disse flettene bakte jeg i går, fylt med vaniljekrem og hakkede pistasjnøtter og brente mandler. Smakte godt gjorde de, og det som ble til overs havna i fryseren. 

Klem fra 

Skuddårspia 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg