Køkultur

Dagens smil 

 

Dette skjedde på New York flyplass. Et fullt United Airlines fly var kansellert. En representant for flyselskapet holdt på å rebooke en lang kø av uheldige reisende. Plutselig var det en sint passasjer som brøt seg veg fram til disken. Han slo billetten i disken og sa: 

«Jeg må bli med på denne turen og det må være første klasse»

Damen bak skranken svarte: 

«Jeg beklager. Jeg vil gjerne hjelpe deg, men jeg må hjelpe de før deg i køen først, og så er jeg sikker på at vi vil finne ut av det».

Passasjeren var ikke imponert, og spurte høyt så de andre passasjerene kunne høre han: 

«Vet du hvem jeg er?» 

Uten å forhaste seg, smilte damen og grep sin høytalermikrofon: 

«Må jeg få deres oppmerksomhet»,

startet hun, stemmen hennes kunne høres klart over hele terminalen. 

«Vi har en passasjer her på gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen kan hjelpe han med hans identitet, vennligst henvend deg i gate 14». 

Folk bak han i køen begynte å le hysterisk. Mannen stirret på United Airline agenten, flekket tenner og sa 

«F*** you!» 

Uten å vike, smilte hun og sa: 

«Jeg beklager, men da må du nok også stille deg i køen».  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg